החנות הוירטואלית הנה ערוץ מכירות עצמאי המאפשר לכל בית עסק לבנות ערוץ מכירות נוסף עבור גולשי האינטרנט. למעשה אתם מקימים מחלקה נוספת אשר הנה ערוץ מכירות נפרד מהעסק הפיזי.
היתרונות: ניתן כיום להקים חנות וירטואלית בקלות יחסית, עלויות ההקמה זולות יחסית, תפעול החנות הוירטואלי קל מאוד ומאפשר לכם לבנות מוניטין ולהראות את תחום ההתמחות של העסק תוך שיווק מוצרים ושירותים בצורה וירטואלית.
תפעול ושיווק נכון של החנות יכול להביא ערוץ זה להצלחה שיווקית גדולה ולערוץ הכנסה חשוב עבור בית העסק שלכם.

אז, בהנחה שהקמתם את החנות הוירטואלית, עליכם לנקוט במספר ערוצי שיווק אשר יאפשרו לכם להביא גולשים לאתר האיקומרס החדש.
לשם דחיפת החנות הוירטואלית תוכלו להיעזר במספר רשתות חברתיות, כגון: פייסבוק, טוויטר, פינטרסט, סנאפצ'אט, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין ועוד…
הדבר החשוב כאשר אתם פותחים חשבון באחת הרשתות הנה לדאוג לתכנים רלוונטיים אשר יביאו עניין לגולשים.
רציתי להתמקד בקשר ההדוק בין חשבון עסקי בפייסבוק לבין החנות הוירטואלית שלכם באמצעות מספר נקודות חשובות:
– פייסבוק מאפשר לכם לפתוח דף עסקי בחינם ולחבר אליו עוקבים אשר מתעניינים בתחום העיסוק של העסק שלכם.
– בתוך החשבון העסקי תוכלו לבנות פרופיל עסקי, דפי אודות, מידע, דרכי יצירת קשר, הגעה לחנות הפיזית וכן הפניית לינק לאתר שלכם.
– פייסבוק כיום מאפשרת לייצר קטלוג מוצרים וירטואלי בתוך החשבון.
– תוכלו לפרסם פוסטים אורגניים המלווים בתמונות וסרטוני וידאו עם הפנייה לדפי מוצר באתר.
– תוכלו לבנות ספריית סרטוני ווידאו.
– תוכלו לייצר אירועים ולפרסמם.
– תוכלו לייצר השקות.
ועוד…
בנוסף פייסבוק נותן לכם כיום מספר כלים לפרסום ממומן, המאפשרים לכם:
– לפרסם את קטלוג המוצרים בפייסבוק.
– לפרסם במטרה להביא לקוחות לאתר שלכם.
– לפרסם קמפיין לקבלת לידים.
– לפרסם פוסטים/סרטוני וידאו/תמונות.
– לגייס עוקבים לדף העסקי.
למעשה פייסבוק הופך להיות חלק ממערך השיווק ומאפשר לכם לפנות לקהלי יעד מפולחים וממוקדים, כאשר כל אחד יוכל למצוא את קהל היעד הרלוונטי עבורו ולקבוע מה מטרת הקמפיין.
במידה והחשבון מנוהל בצורה מבוקרת הן בצד האורגני והן בצד הממומן, ניתן כיום לרתום את הרשת החברתית ולהיות חלק מוביל ליצירת הכנסות.
יתרון נוסף של שימוש בכלי הניהול של פייסבוק, מאפשר לכם לנטר את הפעילות ולהוציא דוחות פעילות לפי חתכים כמנוע אדיר לקבלת ושיפור החלטות.
מרגע שהתחלתם בפעילות הרשת תדאג לתת לכם מידע, גרפים ודוחות אשר יאפשרו לכם לשפר ביצועים על בסיס קבוע.