יוד בוצר
  • דף הבית
  • שירותי האינטרנט שלנו
    • קידום אתרים SEO
    • קידום ושיווק אתרי מסחר אלקטרוני
    • פרסום בגוגל
    • יצירת תנועה מרשתות חברתיות
    • יצירת לידים
    • ניהול פרופיל – דף עסקי אורגני ברשתות חברתיות
    • ליווי בתכנון והקמת אתרי אינטרנט
    • יעוץ שיווקי לאינטרנט
    • שיווק והפצת מוצרים כחול לבן בחו"ל
  • אודות – יוד בוצר
  • בלוג
  • צרו קשר
  • הצהרת נגישות
  • דף הבית
  • שירותי האינטרנט שלנו
    • קידום אתרים SEO
    • קידום ושיווק אתרי מסחר אלקטרוני
    • פרסום בגוגל
    • יצירת תנועה מרשתות חברתיות
    • יצירת לידים
    • ניהול פרופיל – דף עסקי אורגני ברשתות חברתיות
    • ליווי בתכנון והקמת אתרי אינטרנט
    • יעוץ שיווקי לאינטרנט
    • שיווק והפצת מוצרים כחול לבן בחו"ל
  • אודות – יוד בוצר
  • בלוג
  • צרו קשר
  • הצהרת נגישות
יוד בוצר
  • דף הבית
  • שירותי האינטרנט שלנו
    • קידום אתרים SEO
    • קידום ושיווק אתרי מסחר אלקטרוני
    • פרסום בגוגל
    • יצירת תנועה מרשתות חברתיות
    • יצירת לידים
    • ניהול פרופיל – דף עסקי אורגני ברשתות חברתיות
    • ליווי בתכנון והקמת אתרי אינטרנט
    • יעוץ שיווקי לאינטרנט
    • שיווק והפצת מוצרים כחול לבן בחו"ל
  • אודות – יוד בוצר
  • בלוג
  • צרו קשר
  • הצהרת נגישות
  • דף הבית
  • שירותי האינטרנט שלנו
    • קידום אתרים SEO
    • קידום ושיווק אתרי מסחר אלקטרוני
    • פרסום בגוגל
    • יצירת תנועה מרשתות חברתיות
    • יצירת לידים
    • ניהול פרופיל – דף עסקי אורגני ברשתות חברתיות
    • ליווי בתכנון והקמת אתרי אינטרנט
    • יעוץ שיווקי לאינטרנט
    • שיווק והפצת מוצרים כחול לבן בחו"ל
  • אודות – יוד בוצר
  • בלוג
  • צרו קשר
  • הצהרת נגישות
התחייבות ואחריות של מקדם אתרים בפרויקט קידום אתר אורגני

התחייבות ואחריות של מקדם אתרים בפרויקט קידום אתר אורגני

15 באפריל 2008 8:06 5 תגובות admin

 הקוד האתי של מקדמי אתרים עומד למבחן

הבוקר 15.04.08 קראתי בעיתון כלכליסט כתבה של עידו קינן במדור החדשות שכותרתה:

" האם דפי זהב שילמה לגוגל כדי לקדם חלק מלקוחותיה? ".

לא פעם אנו כמקדמי אתרים נשאלים ע"י לקוחות פוטנציאלים מה אנו מבטיחים ללקוח בתהליך הקידום וכוונת הלקוחות בדרך כלל מכוונת למיקום האתר שלהם בתוצאות החיפוש האורגני, כלומר, האם לאחר שהאתר שלי יעבור קידום אתר ע"י מקדם אתרים, נהיה בדף הראשון של תוצאות החיפוש? במקום הראשון בדף? ועוד ועוד.

לאחר שקראתי את הכתבה בה מאשימים את דפי זהב בהבטחות למיקום הראשון בגוגל (תמורת תשלום) חשבתי שצריך להבהיר מהי האחריות של מקדם אתרים בזמן הפרויקט.

  • 1. מקדם אתרים אינו יכול להבטיח כל הבטחה בנוגע למיקום זה או אחר שהוא ישיג לאתר וללקוח במנוע החיפוש גוגל ואו בכל מנוע חיפוש אחר.
  • 2. הבטחת מיקום נחשבת להבטחת שווא.
  • 3. הדירוג במנועי החיפוש מתבצע אך ורק על ידי מנועי החיפוש בצורה ניטראלית ואוטומטית, למקדם האתר אין שום שליטה על האלגוריתם של מנועי החיפוש.
  • 4. המידע והתוכן באתר נקראים ע"י רובוטים שנשלחים לבצע ולחפש מידע חדש באתר. מקדם אתרים אינו הבעלים של ברובוט ואינו שולט על תזמון הרובוט ותדירות הביקור שלו.
  • 5. לגוגל 2 סוגי רובוטים שונים תוך הפרדה סטרילית ביניהם, אחד משמש את הצד האורגני והשני את חטיבת הקישורים הממומנים. למקדם האתר אין נגישות לרובוטים אלו.
  • 6. האלגוריתם של גוגל ומנועי החיפוש האחרים הנם "סוד" ואף מקדם אתרים אינו יודע בוודאות מה מכיל האלגוריתם.
  • 7. גוגל אישרה כי האלגוריתם שלה מכיל למעלה מ – 200 פרמטרים נבדקים ובכל שבוע מתווספים למעגל הבדיקות למעלה מ – 10 פרמטרים ובדיקות חדשות.
  • 8. מקדם אתרים נמדד על סמך הידע שלו, העבודה שהוא מבצע, המוניטין שלו והיושר המקצועי שלו.
  • 9. תפקידו של מקדם אתרים לנסות ולזהות את דפוסי ההתנהגות והשינויים המתבצעים על ידי גוגל ומנועי החיפוש.
  • 10. מקדם אתרים חייב לעבוד לפי "רצועת האידיאל של מנועי החיפוש".
  • 11. מקדם אתרים צריך לעבוד ולאמץ "קוד אתי לקידום אתרים".
  • 12. בקובץ הנחיות של גוגל מה זה SEO וכיצד לבחור מקדם אתרים, כתוב במפורש כי מקדם אתרים אינו יכול להיות אחראי על תוצאות חיפוש האורגניות.

אז לפני שאתם נשאבים להבטחות אלו או אחרות מצד מקדם אתרים, ראו הוזהרתם!!!

עושה רושם שכאשר אתם פונים ליועץ לקידום אתרים שמתמחה אך ורק בקידום אתרים, תוודאו שהעומד מולכם הנו מקצועי בתחום, בדקו את המוניטין והידע שלו, את היושר המקצועי וכו', חפשו את הקוד האתי שהוא האלף בית בקידום אתרים נכון וכשר.

הכותב: יוד בוצר, יועץ מומחה לקידום אתרים

שיתוף
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • Pinterest
« הקודם
הבא »
5 תגובות
  1. זיו גל 15 באפריל 2008 בשעה 12:44 הגב

    1. הסיסמה שמקדם אתרים אינו יכול להבטיח מיקום היא לא נכונה ומטעה מקדם אתרים חייב להבטיח מיקום (לפחות עמוד ראשון) אם הוא לא בטוח שהוא יכול להביא את האתר לעמוד הראשון שלא יקח על עצמו את הפרויקט.
    2. מקדם אתרים חייב להבטיח תוצאות.
    3. למקדם האתרים אין שליטה על האלוגריתם, אך הוא צריך להכיר מספיק טוב את האלוגריתם כדי לדעת לקדם אתר בפועל.
    8. "מקדם אתרים נמדד על סמך הידע שלו, העבודה שהוא מבצע, המוניטין שלו והיושר המקצועי שלו." מקדם אתרים טוב נמדד רק על סמך התוצאות.
    9."תפקידו של מקדם אתרים לנסות ולזהות את דפוסי ההתנהגות והשינויים המתבצעים על ידי גוגל ומנועי החיפוש" תפקידו של מקדם האתרים לקדם את האתר ולא "לזהות דפוסי התנהגות"

  2. עידן בן אור 24 באפריל 2008 בשעה 13:43 הגב

    עם כל הכבוד אף מקדם לא מחוייב לעבוד לפי הקוד האתי של ג'קי, יש קווים מנחים כללים ולפיהם יש לעבוד.
    את הקווים קובע גוגל ולא אף "מומחה קידום אתרים".

  3. עידן בן אור 24 באפריל 2008 בשעה 13:44 הגב

    זיו, האם אתה מתחייב בכתב ללקוחות שלך על עמוד ראשון?
    הייתי רוצה לראות הסכם כזה.

  4. עודד דהרי 3 בדצמבר 2009 בשעה 5:17 הגב

    מצטרף לשאלה של עידן

  5. עודד דהרי 3 בדצמבר 2009 בשעה 5:19 הגב

    אם כן צור איתי קשר במייל…
    תודה :]

השארת תגובה

ביטול

יש לכם שאלות? רוצים לקבל מידע נוסף? צרו אתנו קשר
פוסטים אחרונים
  • למה חשוב לבנות אתרי אינטרנט הנטענים במהירות ואיך זה יכול לעזור לקידום אורגני
  • מי צריך דפי נחיתה?
  • חשיבות מהירות טעינת האתר ודפי האתר
  • גיוס וקבלת לידים להתנעת העסק
  • מה הקשר בין חנות וירטואלית לפייסבוק?
תגובות אחרונות
  • admin על איך מבצעים הערכת שווי לאתר אינטרנט ?
  • עורך דין בפתח תקווה על איך מבצעים הערכת שווי לאתר אינטרנט ?
  • ניר על המיתוס של תוכן מועתק
  • נוטריון על איך מבצעים הערכת שווי לאתר אינטרנט ?
  • ליסינג מימוני על מהפכת הפנדה והגוגל פלוס
קטגוריות
  • Ecommerce
  • web 2.0
  • גוגל
  • גוגל אדוורדס
  • המלצות וטיפים
  • השקות אינטרנט וקורסים
  • חדשות קידום אתרים
  • כלים ותוכנות
  • כללי
  • מייקרוספט – בינג
  • מנועי חיפוש
  • מסחר אלקטרוני
  • עיצוב גרפי
  • קידום SEO לאתרי מסחר אלקטרוני
  • קידום אתרים ושיווק באינטרנט
  • רשתות חברתיות
  • תוכניות שותפים
יוד בוצר – שיווק באינטרנט וקידום אתרים
  • אודות – יוד בוצר
  • בלוג
  • הצהרת נגישות
  • יעוץ שיווקי לאינטרנט
  • יצירת לידים
  • יצירת תנועה מרשתות חברתיות
  • ליווי בתכנון והקמת אתרי אינטרנט
  • מדיניות פרטיות
  • ניהול פרופיל – דף עסקי אורגני ברשתות חברתיות
  • פרסום בגוגל
  • צרו קשר
  • קידום אתרים SEO
  • קידום ושיווק אתרי מסחר אלקטרוני
  • ראשי
  • שיווק והפצת מוצרים כחול לבן בחו"ל
  • שירותי האינטרנט שלנו
עקבו אחרינו ברשתות חברתיות
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • Instagram
כל הזכויות שמורות ליוד בוצר 2023
Develops - פיתוח ובניית אתרים
גלילה לראש העמוד
Malcare WordPress Security